Voicedata - TelefooncentraleWij van voicedata.nl kunnen uw telefooncentrale verzorgen. Hebt u een bedrijf dat in de groei zit, een middelgroot bedrijf of een flinke onderneming? Dan hebt u een klantenservice nodig. Zeker als u op dagelijkse basis veel producten levert dan wel diensten verzorgt. Of het nu gaat om een commercieel bedrijf of een dienst van de overheid dan wel een non-profitorganisatie. U ontkomt simpelweg niet aan het hebben van een telefooncentrale. Er zijn zelfs callcenters nodig voor de echt grote bedrijven zoals verzekerings- en energiemaatschappijen. Dat is waar wij om de hoek komen kijken want het opzetten van een telefooncentrale zit in ons bloed. Hebt u dus de behoefte om een callcenter op te zetten? Of wilt u op het kantoor waar u leiding over geeft de telefoon met het internet laten versmelten? Hoe dan ook, neemt u vooral met ons contact op en kijk op onze website als u hier informatie over wilt verkrijgen. We leggen u graag alles uit over het opzetten van een dergelijke telefooncentrale. Niet alleen is Voicedata in te schakelen voor de reeds genoemde telefooncentrale. We zijn namelijk van alle markten thuis op het gebied van communicatie en marketing. Zo kunnen we ook uw mobiele telefonie aan uw internetverbinding vastmaken zodat u op kantoor kunt bellen met uw vaste lijn, uw smartphone of hoe dan ook terwijl u gebruik maakt van internet. Dat scheelt u aanzienlijk wat geld per maand, dat kunnen we u dan ook wel beloven. Terwijl het vele malen sneller en eenvoudiger in gebruik is. Wilt u graag een cloud aanmaken zodat mensen ook thuis kunnen werken of onderweg in het vliegtuig of de trein? Wilt u vergaderingen met mensen over de hele wereld kunnen hosten in uw vergaderruimte door bijvoorbeeld een skype-conferentie op te zetten? Wij kunnen het allemaal voor u instellen voor een eenmalig bedrag. De investering die nodig is voor deze telefooncentrale hebt u dan ook weldra weer terugverdiend dus grijp uw kans en neem vooral een kijkje op onze website.

De online telefooncentrale

Een telefooncentrale opzetten is voor ons een peulenschil. Als we dit komen aanleggen dan zullen we dit samen met uw systeembeheerder gaan doen zodat hij of zij dit nadien goed kan onderhouden. Er zullen met de tijd heel wat updates voor uw systeem op de markt komen en het is belangrijk dat deze updates direct worden geïnstalleerd zodat uw systeem snel en up to date blijft. U wilt immers geen storingen in uw telefooncentrale en dat dient u dan ook te allen tijde te voorkomen. Zodoende leren we uw systeembeheerders een hoop bij als u voor onze telefooncentrale hebt gekozen. Een groot voordeel van de telefooncentrale zoals wij deze samenstellen is niet alleen dat u een handig netwerk binnen uw kantoor hebt zodat uw callcenter vlekkeloos draait maar ook, zoals we al in de vorige alinea aangaven, dat mensen op hetzelfde telefoonnummer bereikbaar zijn ook al bevinden ze zich op een totale andere plek ergens buiten het kantoor. En daarmee bedoelen we niet alleen thuis of onderweg in dit land maar werkelijk waar op elke plek op Aarde mits er natuurlijk bereik is. Krijgt u problemen met onze telefooncentrale of hebt u gewoon hulp nodig bij het instellen en/of updaten? Geen probleem, ook na het inwerkingstellen van de telefooncentrale blijven we voor u klaarstaan. Dat hoort nu eenmaal bij onze service. Wij kunnen dan ook vanaf hier inloggen via uw IP-netwerk om de problemen vast te stellen en op te lossen. Daardoor hoeft onze hulpdienst niet persoonlijk langs te komen maar kunnen we dit op afstand doen. Dat scheelt weer enorm veel reistijden en voor u een hoop frustratie. Dit kan immers funest zijn voor uw business. Een kapotte telefooncentrale dient dan ook zo spoedig mogelijk gerepareerd te worden en daarom zijn we 24 uur per dag bereikbaar.

Vragen? Stel ze ons gerust

We begrijpen dat dit een flinke ingreep kan zijn op kantoor maar ook in uw budget. Maar wees gerust, we leveren kwaliteit en we leveren snel. De installatie is snel af te ronden zodat u maar weinig inkomsten mist. Doordat u dankzij deze telefooncentrale vlugger kunt handelen en onderhandelen zult u meer klanten aan de haak slaan, een betere dienstverlening kunnen leveren en zal uw winst daardoor aanzienlijk gaan stijgen. Kortom, waar wacht u nog op? We hebben al vele voordelen van onze telefooncentrale opgenoemd dus om het een en al bij elkaar te brengen hebben we de belangrijkste vier, althans in onze ogen, voor u opgesomd in het onderstaande lijstje:

  • Remote aanpassingen zijn altijd mogelijk zodat we niet persoonlijk hoeven langs te komen.
  • Onderhoud bij dezelfde partij die de lijnen levert zodat u oorspronkelijke onderdelen krijgt als er onderhoud noodzakelijk is aan uw telefooncentrale.
  • Gratis nationaal en internationaal bellen is mogelijk met deze telefooncentrale met al uw nevenvestigingen.
  • Zeer scherpe beltarieven, zeker als u veel gebruik gaat maken van de optie om te bellen via het internet.

Wilt u weten wat een telefooncentrale van Voicedata u gaat kosten? Dan kunt u bij interesse een offerte aanvragen. De prijzen zijn afhankelijk van de grootte van uw bedrijf en nevenbedrijven, de locatie van uw vestiging en natuurlijk uw eigen persoonlijke wensen. Gaat u hier allemaal mee akkoord? Dan maken we snel een afspraak en komen we uw centrale snel installeren. Ook voor verdere vragen staan we voor u klaar. Bel of e-mail dan ook snel met onze klantenservice of lees een review.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn