Merk je dat jouw bedrijf nog beter zou kunnen functioneren op het gebied van efficiëntie? Een goed document management systeem is hierbij cruciaal. Hoe groot een bedrijf ook is, vrijwel altijd is er een groot aantal documenten met allerlei informatie over de onderneming zelf, de klanten, de producten en meer. Hoe langer je als bedrijf actief bent, hoe meer dit aantal documenten ook zal toenemen. Het is daarom dus erg belangrijk dat alle bestanden veilig en geordend opgeslagen worden. Je wilt niet alleen dat de documenten veilig beheerd kunnen worden, je wilt natuurlijk ook het overzicht bewaren. Met het efficiënte document management systeem van iWRITER kan dit allebei heel eenvoudig en snel geregeld worden. Veel processen en toepassingen worden met de handige software geoptimaliseerd en geautomatiseerd, waardoor je veel systematischer te werk kunt gaan. Daardoor behouden jij en de eventuele werknemers het overzicht en kunnen jullie bovendien veel sneller werken. Ook de productiviteit zal er dus op vooruit gaan. Verder zullen klanten het ook zeker op prijs kunnen stellen. Wanneer je met het document management systeem ervoor zorgt dat alles in dezelfde huisstijl ontworpen wordt, zullen klanten alles direct herkennen als jouw onderneming. Dit geeft een vertrouwd gevoel en schept overzicht.

Digitale handtekening aanmaken

Heb jij voor jouw onderneming al een digitale handtekening? Hiermee bedoelen we de krabbel die je digitaal ontwerpt en opslaat. Het is dus simpelweg een digitale versie van jouw handtekening. Hoewel dit simpel gezegd is, is een digitale handtekening maken niet per se simpel gedaan. Tenzij je hiervoor over de juiste software beschikt. Het is belangrijk dat je de juiste software gebruikt voor handtekeningen die je digitaal wilt gebruiken. De afbeelding moet van hoge kwaliteit zijn, zodat hij goed uitkomt op documenten. Verder wil je natuurlijk een mooie, professionele digitale handtekening kunnen maken. Om officiële documenten op professionele wijze te ondertekenen is het heel belangrijk dat je daarvoor software gebruikt. Bij iWRITER hebben we een zeer handig programma om handtekeningen eenvoudig en snel digitaal te maken. Je zal er veel tijd mee besparen. Bovendien is het ook beter voor het milieu (en jouw portemonnee) omdat je minder papier hoeft te gebruiken. Je hoeft niet langer documenten uit te printen, met de hand te ondertekenen en weer in te scannen. Je maakt eenmalig een krabbel, slaat de afbeelding op en zet hem eenvoudig onder ieder gewenst document. Meerdere handtekeningen maken is natuurlijk ook mogelijk en je kunt afbeeldingen later altijd nog aanpassen.

Jouw bedrijf digitaal op orde

Bij iWRITER helpen we klanten om hun bedrijf helemaal op orde te hebben op digitaal gebied. Vrijwel iedere onderneming is tegenwoordig ook online actief en daarvoor zijn nieuwe toepassingen en methodes nodig. Naast een effectief en overzichtelijk document management systeem en een professionele digitale handtekening zijn er natuurlijk nog meer handige en cruciale toepassingen. Bij ons kun je bijvoorbeeld ook:

  • Templatemanagement aanvragen
  • Huisstijlmanagement laten verzorgen
  • Communicatiemanagement verbeteren (vooral gericht op communicatie met de klant)

Naast bovenstaande voorbeelden kunnen we natuurlijk nog veel meer voor je betekenen. Om te ontdekken wat de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf kun je op de website kijken of contact met ons opnemen. We staan graag voor je klaar om je te helpen met de digitalisering van jouw onderneming. Vraag ook gerust een proefversie aan van onze programma’s. Op die manier probeer je onze software uit in de praktijk en weet je zeker of het bij jouw bedrijf past. Contact opnemen kan via de telefoon, mail of het handige contactformulier. Voor extra informatie kun je gebruikmaken van het emailadres dat begint met ‘info’. Voor ondersteuning kies je voor het emailadres met ‘support’. Kijk direct online.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn