Als er iets is wat binnen organisaties altijd toeneemt dan is het wel de hoeveelheid aan informaties. Op een dag worden er vaak meerdere (belangrijke) documenten aangemaakt die u niet zomaar wilt kwijt raken. Waar u voor het digitale tijdperk ervoor zorgde dat dit soort documenten allemaal in de juiste map verdwenen doe je dit nu allemaal digitaal. Maar ook daarin wilt u natuurlijk een goed systeem aanbrengen en dat doet u met het Document Management Systeem. Dit is een software oplossing waarmee u document processen een stuk sneller kunt laten verlopen. Een zeer goed Document Management Systeem kunt u vinden bij iWRITER. Dit bedrijf is gespecialiseerd in deze software oplossing en kan u op dit gebied van alles aanbieden. Denk bijvoorbeeld ook aan een Digitale Handtekening. Toch vragen nog veel organisaties zich af wat de voordelen zijn van een Document Management Systeem.

  • Vinden
  • Delen
  • Aanpassen

Er gebeurt heel wat met allerlei documenten. Niet alleen wilt u als werkgever dat uw werknemers zo efficiënt mogelijk werken en dus ook de documenten kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn, maar ook is het belangrijk om de documenten te kunnen aanpassen en om ze te kunnen delen. Met het Document Management Systeem van iWRITER is dat allemaal mogelijk.

Kies voor een Digitale Handtekening

Het Document Management Systeem bestaat natuurlijk uit verschillende onderdelen. Een onderdeel hiervan is de Digitale Handtekening. En dit is eigenlijk precies wat de naam al zegt. Door een afbeelding te maken van uw handtekening kunt u deze digitaal opslaan en zo makkelijk onder documenten plakken. Als u veel ondertekende brieven uitstuurt, dan heeft u er natuurlijk geen zin in of tijd voor om deze allemaal handmatig te ondertekenen. Door voor de Digitale Handtekening van iWRITER te kiezen hoeft dit ook helemaal niet. Het is dan ook niet zo gek dat er steeds meer bedrijven zijn die hiervoor kiezen. Zeker als u een zeer groot bedrijf heeft, kan dit een heleboel voordelen opleveren, maar ook kleinere bedrijven zijn gebaat bij het hebben van het Document Management Systeem en de Digitale Handtekening. We kunnen u dan ook zeker aanraden om hierover te informeren bij iWRITER. De medewerkers van dit bedrijf kunnen u uiteraard meer vertellen over de Document Management Systeem en de Digitale Handtekening. Wij vinden het ons moeilijk voor te stellen dat u nog niet de voordelen inziet van het digitaal opslaan en bewaren van uw documenten, maar als u nog wat meer overtuiging nodig heeft, dan geven de medewerkers van iWRITER u dit graag.

Werk sneller en efficiënter

Tegenwoordig is het steeds normaler dat er meerdere medewerkers in dezelfde documenten werken. U kunt er dan voor kiezen om ze allemaal in aparte documenten te laten werken en dit aan het einde van de dag allemaal samen te brengen, maar het is vele malen efficiënter om te kiezen voor het Document Management Systeem. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de Digitale Handtekening. U kunt wel iedere brief die u eruit stuurt zelf handmatig ondertekenen, maar bedenk u eens hoeveel tijd u bespaart door te werken met het Document Management Systeem en de Digitale Handtekening. Het is dus absoluut de moeite waard om u hierin te verdiepen. Uiteindelijk zal het uw bedrijf en de werkzaamheden die u hiervoor uitvoert een hoop voordelen opleveren. Tijd is geld en als u ergens de nodige tijd mee kunt besparen dan kiest u daar toch voor? Informeer daarom vandaag nog naar de mogelijkheden bij iWRITER en kom er zelf achter wat deze systemen allemaal voor u en uw bedrijf kunnen betekenen.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn