Er gaat nogal eens wat mis bij Ziggo. Een storing in het gehele land komt gelukkig vrijwel nooit voor, tenzij er een DDOS-aanval wordt uitgevoerd door hackers zoals dat voorkwam in 2015. Maar misschien zijn ze bij u in de wijk kabels aan het leggen of vervangen en wilt u graag weten wanneer u weer televisie kunt kijken of gebruik kunt maken van het internet. Dan wilt u uiteraard snel een antwoord hebben op deze prangende vragen. Wat kunt u dan het beste doen? De klantenservice van Ziggo bellen natuurlijk! Maar hoe vindt u het nummer van de klantenservice van Ziggo. Het is daarom in de eerste plaats verstandig om hun spoednummer in uw telefoon op te slaan. Op onze website kunt u alle gegevens over de klantenservice van Ziggo vinden. Zoals u ziet zijn er diverse telefoonnummers voor de klantenservice van Ziggo. Dat maakt de zaak er niet bepaald helder op. Gelukkig vindt u niet alleen telefoonnummer maar ook een duidelijke uitleg over de diverse services die er zijn. Als particulier hebt u het algemene nummer nodig. De naam van onze website is trouwens deklantenservice.nl, dus bookmark de website na het lezen van deze tekst. Hebt u het nummer niet opgeslagen in uw telefoon maar is er wel een openbare Wi-Fi-verbinding op uw telefoon of laptop online? Denk aan 3G en 4G. In dat geval kunt u snel naar onze website browsen om de gegevens van de klantenservice van Ziggo op te zoeken.

Welk nummer van de klantenservice van Ziggo hebt u nodig?

Natuurlijk is het melden van een storing niet de enige reden waarom u de klantenservice van Ziggo wilt spreken. Misschien hebt u vragen over uw abonnement, wilt u het abonnement aanvragen, verlengen, veranderen of stopzetten. U kunt diverse zaken online regelen. Daarom vindt u op onze website tevens het websiteadres en het e-mailadres van de klantenservice van Ziggo. Misschien belt u niet als particulier, dan zijn er andere telefoonnummers van de klantenservice van Ziggo die u kunt gebruiken zoals:

  • Het telefoonnummer voor abonnees,
  • Het zakelijke telefoonnummer,
  • En het algemene nummer.

Hebt u hier toch nog hulp bij nodig omdat u liever niet in de wacht staat? Dan hebt u dankzij onze website twee opties. U kunt ons eigen telefoonnummer gebruiken. Leg uw probleem kort voor aan een medewerker van onze klantenservice. Zij weten naar welk team van Ziggo ze u moeten doorverbinden zodat u kort in de wachtrij zult komen staan. Een andere manier is de informatie op onze website aandachtig dor te lezen. Gaat u dus naar de pagina over de klantenservice van Ziggo. u vindt er het zogenaamde bandje van Ziggo in zijn geheel uitgeschreven. Schrijf de code op zodat u direct de afdeling aan de lijn krijgt. Geld, tijd en irritaties blijven u bespaard!

Vergeet u trouwens niet om onze website op te slaan?

Hopelijk kiest u er in het vervolg voor om de gegevens van de klantenservice van Ziggo via onze website op te zoeken. In die zin kunt u onze site beschouwen als een flinke upgrade van het telefoonboek. U vindt immers niet alleen het adres en telefoonnummer, maar ook informatie over hun service en hoe u hun zo snel mogelijk te pakken kunt krijgen. We bieden u de mogelijkheid aan om hun service te reviewen. Laat een korte reactie achter of geef hen cijfer. Toekomstige bellers weten dan wat ze van Ziggo mogen verwachten. Naast de gegevens van deze provider bieden we binnen diverse sectoren informatie aan. U kunt daarbij denken aan verzekeraars, telecomaanbieders, kleding, kranten en koeriersdiensten.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn