Stel je voor: je hebt een groot bedrijf en maakt gebruik van de services van ING. Het kan voorkomen dat er iets misloopt in de dienstverlening, waarover je direct contact op wilt nemen. Gelukkig staat de klantenservice ING zakelijk altijd voor je klaar voor het oplossen van bedrijfsgerelateerde problemen. Veel bedrijven weten niet met welke problemen ze de klantenservice ING zakelijk kunnen bellen. Ze missen hierdoor vaak de mogelijkheid om de situatie snel en kosteloos op te lossen Hieronder staan drie gevallen waarin je de klantenservice ING zakelijk kunt benaderen:

  • Het opzetten en onderhouden van een bedrijfsrekening
  • Betalingsproblemen van je bedrijf
  • Het doorspreken van een lening

Het eerste scenario: je wilt een bedrijf opstarten en bent op zoek naar een betrouwbare aanbieder van een rekening. Je weet niet precies wat voor type rekening je wilt opzetten, maar bent gewoon even aan het rondkijken. In deze gevallen kun je direct contact opnemen met de klantenservice ING zakelijk. Zij kunnen je helpen bij het vinden van de vorm die goed bij je past. Op deze manier kan jij je bezighouden met het opstarten van je bedrijf, in plaats van financiële afspraken. Ook het onderhouden van de rekening kun je aan hen overlaten. Ze zullen zelf contact opnemen wanneer er even iets verkeerd gaat, maar werken in principe onzelfstandig. Hierdoor houd jij meer tijd over om te doen wat je echt wilt doen: je bezighouden met je eigen bedrijf. Een tweede situatie kan bijvoorbeeld ontstaan wanneer je een betaling wilt doen, maar deze niet werkt of het geld niet aankomt bij de klant. Er gaat hier duidelijk iets mis aan de kant van ING, hiervoor kan de klantenservice ING zakelijk je dus prima te woord staan. Wanneer je een inschatting moet maken over het feit of de klantenservice je kan helpen, vraag je dan goed af bij wie het probleem ligt. Ligt het probleem bij ING, schroom dan niet dit te laten weten, zodat de situatie opgelost kan worden.

Klantenservice ING zakelijk: helpt je op weg

Het is niet eenvoudig een nieuw bedrijf op te zetten. Vaak heb je een startkapitaal nodig om goed te kunnen beginnen. ING kan dit kapitaal voor je regelen, mits je contact opneemt. Je kunt samen met de bank uitzoeken hoe rendabel jouw idee gaat zijn en hoeveel geld je hiervoor nodig hebt. Het geleende bedrag moet natuurlijk een keer terug worden betaald, tegen welk rentepercentage gaat dit en hoe lang gaat dit duren? Al deze vragen moeten beantwoord worden en de klantenservice ING zakelijk kan je hierbij helpen. Vaak zal de klantenservice je doorsturen naar een filiaal, waar je rustig met een ervaren medewerker in gesprek kunt. Heb je een goed plan klaarliggen? Dan krijg je in veel gevallen een lening aangeboden. In alle bovenstaande situaties kun je dus contact opnemen met de klantenservice van ING zakelijk. Twijfel je of jouw vraag opgelost kan worden met een telefoontje, kijk dan even op de site van ING voor meer informatie. Hier krijg je in de regel een beter inzicht over de verschillende mogelijkheden.

Gelijk de juiste persoon aan de lijn

Wanneer je belt naar een informatienummer krijg je niet gelijk de persoon aan de lijn die je wilt spreken. In de meeste gevallen moet je eerst door een keuzemenu. Surf naar http://www.telefoonklantenservice.nl/bedrijven/telefoonnummer-klantenservice-ing-zakelijk/, dan krijg je direct het nummer dat je nodig hebt. Op deze site lees je bovendien meer over de klantenservice ING zakelijk. Zo leer je direct wanneer je de klantenservice kunt bellen en wanneer je zelf aan de slag moet het probleem op te lossen. Surf snel naar bovenstaande site!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn